top of page

Wyznania Agentki - premiera 21.06.2017

Erotyczny dramat psychologiczny z elementami kryminału i thrilleru wpisany w narrację niełatwych relacji polsko-rosyjskich - powieść dostępna w zakładce "POWIEŚCI". Gwarantuję, że po przeczytaniu tej książki inaczej spojrzysz na rzeczywistość - dostrzeżesz, że żyjemy w czasach zimnej wojny i przełomowym dla ludzkości urywku czasoprzestrzennym. Zmiany już nastąpiły…

Anastazja zostaje złapana na terytorium obcego państwa. Zarówno strona polska jak i rosyjska podejrzewa ją o szpiegostwo. Problemem w tym, że dziewczyna sama nie wie kim jest. Amnezja jest wynikiem traumatycznych przeżyć czy przeprogramowania umysłu? Skąd wspomnienia o romansie ze znanym rosyjskim politykiem i jaką cenę przyjdzie za nie zapłacić? Czy dziewczynie uda się odzyskać pamięć i dowiedzieć po czyjej stoi stronie?

Bohaterka obnaży przed Tobą brutalny świat pełen przemocy, dzikich żądz i emocji niszczących psychikę. Pozycja idealna dla osób interesujących się zagadnieniami identytaryzmu, syndromu sztokholmskiego, biocentryzmu, psychotroniki czy teorii spiskowych. Świat przedstawiony to pełna sexu i przemocy arena gier politycznych, walki z wrogą propagandą i działań służb specjalnych.

Pierwsza część zawiera sporą dawkę polityki. Druga uderzy Cię toksycznie krwawą akcją i zanurzy w technikach manipulacji umysłem oraz mechanizmach rozszczepu osobowości. Trzecia zszokuje makabryczną dozą erotyki. Każdą z nich można czytać oddzielnie i w dowolnej kolejności.

Akcja jest jak sinusoida - dynamika i szybka narracja mieszają się z analityczną nostalgią, która daje wgląd nie tylko w brutalne wydarzenia, ale też w ukryte warstwy rzeczywistości i wewnętrzny świat bohaterki stąpającej po krawędzi szaleństwa.

Wszystkie postacie występujące w prozie są fikcyjne, a wizerunek polityka nie był inspirowany życiem żadnego rzeczywistego gracza na arenie geopolitycznej. Ta historia nigdy się nie wydarzyła!

Trailer/Audiobook/Demo:

Wyznania Agentki – tortury i osobowość mnoga (cz.1 z 2)

https://www.youtube.com/watch?v=4k72f5luRvo&feature=youtu.be

Wyznania Agentki – przepowiednie i geopolityka (cz.2 z 2)

https://www.youtube.com/watch?v=D4SDq5JlYQs&feature=youtu.be

FRAGMENTY POWIEŚCI / ZAGADNIENIA I MOTYWY :

BORDERLINE I OSOBOWOŚĆ MNOGA:

„- Mam wrażenie, że mówiąc o sobie opisujesz, co najmniej trzy kobiety o zupełnie innych cechach.”

„- Słyszałaś o kontrolowany rozszczepie osobowości? – Usłyszałam głos terapeuty wkradający się w moją wizję i przypomniało mi się, że to tylko wspomnienie.”

„- A może ja już wcześniej byłam zaprogramowana? – Przestraszyłam się. – Może celowo podstawili mnie temu mężczyźnie? Przecież na kartach historii bez problemu można wyśledzić przypadki kochanek będących agentkami, które udając miłość docierały do najgłębszych tajemnic i świetnie manipulowały swoimi ofiarami.”

„Jeden typ osobowości może oszukać lub zabić, a potem zastąpi go drugi, który nie będzie tego pamiętał”.

„Byłam Legionem! A Anastazja? Ona przecież stanowiła tylko jedną z wersji mnie samej. Wersję o której mogłam zapomnieć wytwarzając kolejne.”

PRZESŁUCHANIA I TORTURY:

„- Postawili przede mną kamerę i dyktafon. Podpięli mnie pod wariograf i zalali gradem pytań. Naprzeciw mnie siedziała tłumaczka i mężczyzna zwracający się do mnie po polsku. Miał jednak rosyjski akcent. Wciąż pytał o to samo. Najgorsze jednak było to, czego się tam dowiedziałam.”

"Widziałam ludzi z tak zakrwawionymi twarzami, że nie sposób było odgadnąć gdzie znajdowały się oczy a gdzie nos.”

„- On siedział w fotelu i celował do mnie z pistoletu! Był nagi. Dotykał się patrząc na mnie. Ale najwidoczniej nic to nie dawało. Był miękki.”

„Wszędzie była jego krew. Na śniegu, na samochodzie, na butach mężczyzn! Leżał twarzą skierowaną do ziemi. Nie ruszał się, a oni go nadal kopali. Zastanawiałam się czy jeszcze żyje. Ale żył!”

„Krzyczeli i grozili, że jeśli nie będę współpracować, zostanę tu na zawsze, a oni i tak się tego dowiedzą.”

„Czuję zapach krwi. Mój oprawca leży przede mną martwy. Nie porusza się. Jego zwiotczałe dłonie zaciskają się na moich stopach. Niedobrze mi. Kręci mi się w głowie. Moje kolana są jak z waty. Robi mi się ciemno przed oczami. Ktoś łapie mnie za rękę. Przeprowadza nad zwłokami.”

AMNEZJA I ŁAMANIE UMYSŁU:

„Chcieli mnie od nowa zaprogramować jak cyborga, którym nie byłam. Byłam… Tylko kim ja byłam? Nie mogłam sobie tego przypomnieć. W moich wspomnieniach znajdowały się jedynie strzępy porozrywanych obrazów, a mi ciężko było ułożyć je w spójną całość. Zupełnie jakbym tamtego dnia umarła, a ktoś, kto wskrzeszał mnie z grobu, zapomniał wgrać w umysł całej duszy.”

„- Było cicho. Nikt już nie krzyczał ani nie strzelał, ale miałam wrażenie, że nadal słyszę echo strzałów we własnej głowie. Byłam jak siedząca bezwiednie lalka. Jak manekin. Zwykła kukła! Jak plastikowa zabawka, którą można przestawiać z kąta w kąt, a ona nie ma nic do powiedzenia. Czułam się jakbym była uwięziona w jakimś obcym ciele. Jakby ktoś wyrwał mi duszę i włożył z zupełnie obcą kobietę!”

SYNDROM SZTOKHOLMSKI:

„Był jak Lucyfer otulający świat rzekami krwi, a jednocześnie pozwalał mi się schronić w tym jego makabrycznym blasku. Wtedy stało się dla mnie oczywiste, że to nie ja chciałam go uwieść. Chciał abym tak myślała. Ale to już nie miało znaczenia. Stawał się całym moim światem, a ja zaczynałam mieć obsesję na punkcie tego człowieka. To był bezwzględny morderca i mistrz spisku. A jednak między nami pojawiła się jakaś więź. Tylko przy nim czułam się bezpieczna.”

„Lubił patrzeć na mieszaninę rozpaczy i pożądania w moich oczach oraz dawać do zrozumienia, że choć jestem jego ulubioną zabawką, to nie jestem niezastąpiona.”

„- Ofiara, która wyzwoli się od oprawcy jest z nim tak związana psychologicznie, że już nie chce być wolna, a rusyfikacja zakorzeniła się w świadomości zbiorowej Polaków dość mocno.

- A co powiesz o swoim emocjonalnym zaangażowaniu ? – Skutecznie robił mi pranie mózgu.

- Nic! – Przerwałam mu nie chcąc nawet słyszeć pytania. – Nie mam syndromu sztokholmskiego!”

KOCHANEK BEZ TWARZY:

„- Myślę, że miał problemy natury emocjonalnej. Nie umiał, a wręcz nie chciał okazywać emocji, ale czasem łaknął ich jak małe szczenię tulące się do suki.”

„Choć to ja straciłam pamięć i tworzyłam się od podstaw, on był jeszcze bardziej nieprawdziwy niż ja. Nie był realną postacią lecz aktorem bez tożsamości, który odgrywa przydzieloną mu rolę.”

„Delikatny seks nie potrafił wzbudzić w nim takiego pożądania. Musiał wspomagać się niebieskimi pastylkami, które kiedyś wypadły mu z kieszeni, gdy zasnął pijany obok mnie. […] Ogólnie nie pił tak jak inni. Był zdania, że alkohol niszczy jego naród.”

„Był nagi. Jedyne, co miał na sobie, to wysokie buty do jazdy konnej. Kazał mi klęknąć i na czworaka podejść do niego. Tak zrobiłam. […] Pociągnął za pas zaciśnięty na mojej szyi prowadząc mnie do siebie jak krowę na pastwisku.!”

ROSYJSKI IMPERIALIZM I ZBRODNICZY SYSTEM:

„- Wiesz, że polskie służby do 2006 roku były pod wpływem sowieckiej agentury? Żyjemy w totalnym Matrixie! Świecie absurdu, manipulacji i wielowarstwowej rzeczywistości. Ale nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy.”

„ Ale oni biorą się za Białoruś chcąc utorować sobie drogę do Europy! Po wakacjach zaczną się białorusko-rosyjskie manewry Zapad-2017, a to może być groźne też dla Polski!”

„- Zdaniem Andrieja Iłłarionowa, byłego doradcy prezydenta Rosji, ludzie z podwójnym obywatelstwem nie wiedzą, że mogą zostać wykorzystani do aneksji Białorusi występując do Kremla o przyłączenie kraju do Rosji. Podobnie było to na Krymie w 2014 roku. – Odparł dając się wciągnąć w moją narrację.”

„Litvinienko po tym jak oskarżył swoich szefów z FSB o zlecanie morderstw, został otruty. Takich przypadków jest multum, ale nic z tym nie można zrobić bo ten system zawsze był zbrodniczy.”

„- Nawet redaktor niezależnej rosyjskiej „Nowej Gaziety” Dmitrij Muratow stwierdził, że propaganda mediów podporządkowanych Kremlowi niszczy sam naród.”

„- Cóż, Rosja traci swe wpływy więc nagonka na potęgi militarne, które mogą ją osłabić i jeszcze mocniej pogrążyć, jest wynikiem ich strachu.”

SŁODYCZ ZEMSTY :

„- Pocisk przeleciał nad głową strażnika zatrzymując się wewnątrz szafy. Poczułam ulgę. Specjalnie spudłował. Spodnie Michaiła zrobiły się mokre. Ten skurwysyn zsikał się ze strachu.”

„Oprócz uniformu służącej, miałam na sobie czerwone pończochy i stringi. Zsunęłam z bioder majtki i zrzuciłam na podłogę. Stanęłam w rozkroku. Wzięłam ze stołu pucharek i włożyłam go między własne nogi. Jedną oparłam na stoliku ukazując mu krocze. Nasikałam do lodów zalewając złotymi kroplami część tacy. - Teraz powinno ci smakować. – Powiedziałam z rozbawieniem zdejmując nogę ze stołu i wręczając mu deser na jaki zasłużył.”

WOJNA INFORMACYJNA I PRZEPOWIEDNIE

„Gdybyśmy wszyscy wyszli z szeregu, nikt by nie strzelił. Ale Ty się chowasz za normą. Bo tak łatwiej, prościej. Nie trzeba myśleć! Inni zrobią to za ciebie. Wymalują ci plan działania kolorowymi kredkami na asfalcie! Mapę świata, po której będziesz szedł nie widząc własnej drogi!”

„Świat kiedyś się skończy. - Ale czy na pewno? Może oni tego nie zauważą? Nie widzą nawet wojny. Kiedyś ją opiszą. Gdy przeminie. Teraz, gdy trwa, udają, że jej nie ma.”

„– Żyjemy w czasach ostatecznych. – Powtarzałam półszeptem bujając się na boki niczym opętana. – To walka o nasze dusze. – Przemawiałam cicho sama do siebie. – Duszy ukraść nie można.”

„Krwi jest znacznie więcej niż kiedykolwiek. Przelało jej się zbyt dużo podczas dwóch pierwszych i obecnej wojny. Dlatego dojdzie do kataklizmów. Ziemia się oczyści! Zmieni się energia planety. Katharzis! Następnie nastąpią czasy pokoju. Niesprawiedliwych czeka kara, a Lechistan sięgnie aż po Ural.”

TEORIE SPISKOWE

„- Zabili dziewczynkę bo jej rodzice robili złe rzeczy. Wszystko sfingowali wrabiając w morderstwo kogoś innego. Chcieli odsunąć go od władzy. Udało się. Cel był szczytny. Uratowali wiele osób. Piąta władza. Ale zabili dziewczynkę. Zrobią wszystko! Cel uświęca środki.”

„O tragedii w Niemczech na wielu portalach pisano, że spec-służby celowo chciały wrobić Polaka w zamach. To mnie trochę nie dziwi bo u nas dzięki monitoringowi nie jest problemem namierzenie pijaka, który kopnął psa, a oni tyle czasu nie wiedzieli kto jest sprawcą masakry?”

„Zauważyłam już jakiś czas temu, że w dziwnych okolicznościach zaczynają znikać rosyjscy socjopaci

pokroju Motoroli czy Giviego. Zrozumiałam, że to nie jest przypadek. Wcześniej nie myślałam, że Rosja sama się może ich pozbywać”

„- Uważasz, że całe zło na świecie, terroryzm, a nawet choroby są tworzone przez masonerię i tajne służby jednych państw dla osłabienia przeciwnych? – Spytał celowo ogólnikując i próbując dać mi do zrozumienia, że bredzę.”

„Roboty zaczną pracować na recepcjach i jako radcy prawni więc jeśli ludzi będzie za dużo znów pojawią się strajki. Może grupy rządzące światem celowo chcą zamienić organicznych niewolników na grzecznie zaprogramowaną sztuczną inteligencję? Oczywiście nie od razu i nie wszystkich, ale zbyt duża liczba populacji nie jest im na rękę.”

„- Kosmici? – Rzucił któregoś razu fałszywy mąż patrząc na mnie z zażenowaniem.

- Tak, tak. – Powtarzałam wyglądając zza uchylonych drzwi szafy, w której siedziałam z podkulonymi nogami. – Pentagon stworzył już projekt robota XS-1 do wojny w kosmosie.

- Ale to nie przeciw kosmitom tylko Rosjanom. – Stwierdził przypatrując mi się z ciekawością i prowokując do dyskusji. - Ma umieszczać na orbicie satelity zniszczone przez wroga. Taka technologia zapewnia bezpieczeństwo również nam biorąc pod uwagę sojusz z NATO.”

PSYCHOTRONIKA I PRZEKAZY CHANNELINGOWE:

„- Nie zapominaj, że Hitler też miał swoich psychotroników. Słyszałeś o Thule? Nawet jeśli nie wierzysz w ich siłę, te wydarzenia zostały zapisane na kartach historii. Zresztą tak samo w Rosji jak i Polsce czy innych państwach działają grupy psychotroników i wojskowi wiedzą o tym najlepiej.

- Czym się zajmują tacy ludzie?

- Próbują wpływać na pajęczynę Struktury, na której zapisana jest nasza rzeczywistość. Modulują ją wijąc własne sieci. Nasze myśli to fale.”

„Emocje skupione w formie drgań czy fal wracają do macierzy. Im bardziej są szczere i prawdziwe, tym chętniej Inteligentne Pole Informacyjne się ku nim skłania. Dzięki temu nawet najbardziej irracjonalne scenariusze zdarzeń mogą się wypełnić! Ale trzeba w to wierzyć całym sercem i duszą! Tak działają psychotronicy. Naginają rzeczywistość.”

MIĘDZYMORZE I NEOSLAWIZM:

„- Dlaczego się na mnie złościsz? – Spytałam. – Przecież to nie moja wina, że rosnące w siłę Międzymorze wraz z mocarnymi sojusznikami ma potencjał by oblężyć Rosję!- Siły ci się zachciało?! – Warknął wykręcając mi dłoń na plecach i przypierając mnie do biurka.”

"- Czego dokładnie się bał? Mówił ci o tym? – Drążył temat.

- Potężne Intermarium, możliwość dofinansowania projektu bloków Międzymorza przez Amerykę, Polska jako główny inicjator idei, który współpracuje z chińską i amerykańską potęgą. – Wyliczałam. -Wspólne interesy i wartości identytarystycznych przywódców. Nowa epoka i nowy rozkład sił! To budziło w nim trwogę! Wzmagało prawdziwe przerażenie! A gdy dowiedział się, że Donald Trump zamierza przybyć do Polski by uczestniczyć w zjeździe Międzymorza, szlag go trafił!”

„Koncepcja zjednoczenia wszystkich Słowian zakończyła się fiaskiem. Chcieli nas wszystkich wcielić do rosyjskiego mocarstwa! Zresztą to trwa nadal, co widać na przykładzie Ukrainy czy Białorusi. Z tą różnicą, że Rosja nie jest już mocarstwem. Oni nie chcą być naszymi braćmi tylko panami! […] Dlatego w Czechach narodziła się koncepcja neoslawizmu.”

UPADEK POSTMODERNIZMU, IDENTYTARYZM I MATRIX RZECZYWISTOŚCI:

„Żony nie chcą widzieć, że mężowie mają kochanki. Mężowie nie dostrzegają, że w pogoni za bogactwem nie mają czasu na życie. Dzieci z domów dziecka wierzą, że rodzice wrócą. A eurokraci tworzą iluzję bezpiecznej multikulturowej Unii Europejskiej bez granic i podziałów.”

„Polska już stała się europejską kolebką identytaryzmu sprzeciwiając polityce migracyjnej. Świat to dostrzega. Amerykanie przenoszą dowództwo szczebla dywizji dla działań w Europie z Niemiec do Polski, a Niemcy boją się naszej siły. Widzą, że budzimy się z letargu zaborów, a media oczyszczają z zagranicznej propagandy.”

„Prawdziwi identytaryści są sprawiedliwi i dbają o swoich. W przeciwieństwie do Unii Europejskiej będącą wyrodną macochą. Dlatego nie dziwi mnie, że Trump nie podał ręki kanclerz Niemiec.”

„Poza światem, w którym żyjemy czasoprzestrzeń rozpada się na gigantyczne struktury. Ale nawet tu na ziemi jest złudzeniem. Niektórzy żyją w przeszłości wciąż wracając do tego, co było. Inni odbiegają w przyszłość planując. Większość zapomina o teraźniejszości. Czas to tylko forma, w której znajdują się myśli śniącego.”

„Musiałam przebudzić się ze snu rzeczywistości, którą dla mnie stworzyli! Skoro chcieli mi wmówić, że jestem chora psychicznie, postanowiłam poddać się tej intrydze i przechytrzyć cały system.”

„Niech im będzie, że zwariowałam. Niech Wam będzie! Ale czym jest norma? Czyż nie tworzą jej uśpieni szaleńcy pozbawieni wyobraźni, którzy nie potrafią przewidzieć skutków swych nielogicznych decyzji?! […] Tylko heretycy potrafią dostrzec fikcję rzeczywistości. Leonardo da Vinci nim był, Albert Einstein i Mikołaj Kopernik też. – Wyliczała maszerując w kółko postawnym krokiem. - Joannę d’Arc spalili żywcem, a potem okrzyknęli patronką Francji. […] To oni są niepoczytalni. Oni wszyscy!”

„Wierzycie w to, co dawno przeminęło, ale ono zdążyło ewoluować i znów jest nieaktualne. - Wiatr wieje popychając naprzód uschnięte liście, a my stoimy sztywno jak te kołki od płotu, na którym ktoś rozwiesza pranie.”

SZALEŃSTWO:

„- Zdaje ci się, że jestem szalona? – Spytałam głosem zupełnie obcym, który w moim przekonaniu nie należał już ani do mnie ani nawet do Anastazji z tamtego urywka rzeczywistości. – Szaleństwo jest odruchem obronnym dla kogoś kto utkwił w anomalnej normalności tworzonej przez skupisko zdemoralizowanych jaźni.”

„A może zwariowałam już dawno temu i dlatego musiałam się wyczyścić z nadmiaru informacji? Zapomnieć o przeszłości, która zataczała krąg wciąż łapiąc mnie w ramiona szaleństwa?”

„Byłam najlepszym przykładem paranoi nad-informacyjnej i dawno już wyszłam poza normy społeczne. Skoro nawet z punktu widzenia medycyny informacyjnej, choroba stanowić miała zaburzenie struktury i funkcji ciała w wyniku patologicznej informacji, to szaleni byli wszyscy ci, którzy przyswoili tak dużą dawkę informacji, że nie byli już w stanie funkcjonować w normach przypisanych do fizycznej rzeczywistości”

„Chodzi po łazience i salutuje mamrocząc coś pod nosem. Tego się nie da słuchać!

- Zamknij się! – Krzyknęłam chcąc ją uspokoić, ale chyba się nie udało.

Zaczęłam odnosić wrażenie, że zwariowała bardziej niż ja. Denerwowało ją, że popękały linki, które pociągała poruszając kukłą. To przez nie leżę martwa w wannie i chodzę po łazience! Ale ona bredzi bardziej niż ja.”

„Drażnił mnie jakby wcale nie chciał żebym sobie przypomniała. Wprowadzał mętlik. Czasem zastanawiałam się czy to ja jestem szalona czy on. - Jesteś pewna? – Spytał znów podważając moją poczytalność, ale w tej kąśliwej wypowiedzi kryło się coś jeszcze… Czekał na inną wersję wydarzeń! Nie pozwalał zejść z wirówki własnych myśli. Chciał żebym oszalała!”

BIOCENTRYZM :

„- Może po prostu przestraszyłam się śmierci? – Spytałam sama siebie. – Dotarło do mnie, że ciało jest jedynie pojemnikiem na duszę. Nie ważne jakie było i co się z nim stało. To było tylko opakowanie. Dotarło do mnie, że śmierć była najłatwiejszą ucieczką, ale był to czysty egoizm. Powinnam była strzelić! Pozbawić go możliwości krzywdzenia innych. To nie miała być zemsta, tylko akt litości dla jego przyszłych ofiar. Wówczas zrozumiałam o co chodziło w tej grze.”

  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page