top of page

"Wyznania Agentki" nie są o Putinie! – nowe filmy / audiobooki

Nie pojawiałam się w sieci dość długo bo aż 2,5 miesiąca. Teraz odczytuję wiadomości z zapytaniami czy nadal żyję i czy ostatni e-book opisuje postać Putina. Człowiek bez twarzy może być każdym... To w kim go zobaczycie zależy jedynie od Waszej wyobraźni ! ;)

Fragmentów powieści możecie teraz również słuchać klikając na filmiki, które dodałam na YT. Na jednym z nich pojawia się postać Klemena Slakonja ucharakteryzowanego na prezydenta Putina w teledysku Putin, Putout. Użyłam takiego motywu tylko i wyłącznie by ukazać symboliczną twarz Rosji bo książka dotyczy m.in. niełatwych relacji na linii Polska-Rosja.

Gwarantuję, że po przeczytaniu tej książki inaczej spojrzysz na rzeczywistość - dostrzeżesz, że żyjemy w czasach zimnej wojny i przełomowym dla ludzkości urywku czasoprzestrzennym. Zmiany już nastąpiły…Nie jest to jednak powieść typowo polityczna, o czym możecie przekonać się sami.

„Wyznania Agentki” to erotyczny dramat psychologiczny z elementami kryminału i thrilleru opisujący takie zagadnienia jak: syndrom sztokholmski; osobowość mnoga; teorie spiskowe; przepowiednie, geopolityka; identytaryzm, przesłuchania i tortury; psychotronika; programowanie umysłu; techniki manipulacji; erotyka.

Książka od dziś dostępna jest również w formie bezpłatnej i możecie ją czytać online w zakładce „POWIEŚCI”. Jeśli jednak chcecie dać mi zarobić – nadal możecie pobrać płatną wersję E-PUB u dystrybutorów (linki również w zakładce POWIEŚCI).

Filmy znajdziecie pod linkami:

Wyznania Agentki – tortury i osobowość mnoga (cz.1 z 2)

https://www.youtube.com/watch?v=4k72f5luRvo&feature=youtu.be

Wyznania Agentki – przepowiednie i geopolityka (cz.2 z 2)

https://www.youtube.com/watch?v=D4SDq5JlYQs&feature=youtu.be

OPIS POWIEŚCI: Anastazja zostaje złapana na terytorium obcego państwa. Zarówno strona polska jak i rosyjska podejrzewa ją o szpiegostwo, ale dziewczyna sama nie wie kim jest. Amnezja jest wynikiem traumatycznych przeżyć czy przeprogramowania umysłu? Skąd wspomnienia o romansie ze znanym rosyjskim politykiem i jaką cenę przyjdzie za nie zapłacić? Bohaterka obnaży przed Tobą brutalny świat pełen przemocy, dzikich żądz i emocji niszczących psychikę.

A wracając do mojej dezercji z sieci – powód jest dość trywialny i nie mam pojęcia skąd niektórym z Was przyszło do głowy żeby rozpowiadać, że nie żyję… Zrobiłam sobie wakacje również od internetu ;) Poza kilkoma chwilami, gdy nie wytrzymałam i sprawdziłam informacje – miałam totalny detoks od wszelkiej elektroniki! :D Pogoda jednak powoli zaczyna skłaniać do powrotu zarówno do szarości dnia powszedniego, jak i korzystania z sieci...

  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page