top of page

„Wyznania Agentki” i Czytelniczy zamęt – ocena 8/10!


Sceny rodem z Greya, genialne ukazanie wydarzeń na arenie międzynarodowej i nietypowe zakończenie skłaniające do refleksji – tak powieść została podsumowana przez Monikę Brożek – autorkę bloga „Czytelniczy Zamęt” - specjalistkę od finansów i bankowości oraz fankę kryminałów, thrillerów i horrorów.

Ze względu na ciężką tematykę i sporą dawkę polityki, obawiałam się jak e-book zostanie odebrany przez krytyków. Niepotrzebnie... Autorka bloga „Czytelniczy Zamęt”, przyznała jej ocenę: 8/10.

Poniżej fragmenty recenzji i link do całości:

„Takiego zwrotu akcji się nie spodziewałam. Zamurowało mnie totalnie. Dawno nie czytałam książki z takim zakończeniem. […] To była jedna z tych powieści, że gdy skończyłam czytać, siedziałam jeszcze kilka minut z książką w ręce i zastanawiałam się nad sensem życia. Jeśli lubicie czytać o opiniach na temat sytuacji politycznej na świecie oraz uwielbiacie tematy Greyowskie, ta książka jest dla Was. Czytanie tej powieści stanie się gratką również dla miłośników psychologii.”

„To co się dzieje teraz na arenie międzynarodowej jest przerażające, co autorka genialnie oddaje w książce. Bardzo interesujący wydał mi się fragment, gdzie Agentka opowiada o tajemnicach znaczących ludzi i próbie ich odkrywania. Przykładem był sakrament spowiedzi i spisywanie sekretów ważniejszych osób (np. polityków i finansistów) w teczkach znajdujących się w Watykanie lub w rękach władzy. Powiem Wam, takie teorie spiskowe do mnie przemawiają.”

„Powieść jest bardzo wciągająca. Jest podzielona na cztery sesje prowadzone z psychologiem. Na każdej z nich w ramach rozmowy (która czasem nie jest zbyt miła) Agentka opisuje interesujące historie, które przydarzyły się jej za granicą. Jest tu dużo erotyki, gdy opowiada o romansie z ważnym politykiem. Sceny rodem z Greya. W książce pojawiają się opinie Agentki na temat aktualnej sytuacji politycznej całej Europy.”

Całość recenzji znajdziecie tu: https://czytelniczyzamet.blogspot.com/2017/10/wyznania-agentki-paulina-matysiak-312017.html

Powieść dostępna jest na stronie autorskiej w dziale "POWIEŚCI" zarówno w wersji płatnej jak i darmowej w zależności od wybranego formatu. http://paulinamatysiak2.wixsite.com/pisarka

Zapraszam również do wysłuchania fragmentów powieści i obejrzenia filmów prezentacyjnych:

Wyznania Agentki – Tortury i osobowość mnoga (cz.1 z 2) :

https://www.youtube.com/watch?v=4k72f5luRvo&feature=youtu.be

Wyznania Agentki – Przepowiednie i geopolityka (cz.2 z 2) :

https://www.youtube.com/watch?v=D4SDq5JlYQs&feature=youtu.be

  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page