top of page

Nowa recenzja "Wspomnienia Umarłej" - Skarbiec Książek


Niedawno w sieci pojawiła się nowa recenzja powieści „Wspomnienie Umarłej”. Dostępna jest na blogu czytelniczym „Skarbiec Książek”. Powieść recenzowana była również na blogu „Tylko Magia Słowa” przez Angelikę Ślusarczyk. „Skarbiec Książek” recenzował już wcześniej inną powieść mojego autorstwa – "Klątwę Salem”. Poniżej fragmenty recenzji i linki do blogów czytelniczych, gdzie można przeczytać pełną wersję recenzenckich opinii.

Nowa recenzja powieści „Wspomnienie Umarłej” – SKARBIEC KSIĄŻEK:

„ Trzydziestoletnia Mercedes, z powodu niespodziewanej śmierci swojego mistrza, decyduje się na krótką przerwę w służbie policyjnej i przejmuje opiekę nad grupą uczniów podczas dwutygodniowego obozu karate. Ten, z założenia spokojny wyjazd, bardzo szybko przeradza się w jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu kobiety. Wszystko za sprawą jej podopiecznego, zagadkowego i mrocznego siedemnastolatka i skrywanej przez niego tajemnicy. Kim jest nastolatek i co łączy go z Mercedes? (…) Smok to arogancki, inteligentny i mroczny nastolatek, który dąży do celu za wszelką cenę. Biorąc pod uwagę jego niechęć do karate, dziwnym może się wydawać jego pobyt na obozie. Wygląda to trochę tak, jakby trafił tam z przypadku, ale czy aby na pewno? Już na samym początku zaskakuje zadziornością względem Mercedes, jednak to dopiero wstęp do naprawdę dziwnych, wręcz nieprawdopodobnych zdarzeń z jego udziałem”. (…)

„Książkę, niczym klamra, rozpoczyna i zakańcza opowieść o Telemidzie i Enki'm. To jest właśnie ta część, która najbardziej podoba mi się w całej powieści. Ma bardzo ciekawy klimat, przypominający mi na swój sposób atmosferę z „Cienia i kości” Leigh Bardugo. (…) Jeśli więc lubicie mroczne charaktery osadzone w paranormalnej rzeczywistości (wątek nadprzyrodzony to zdecydowany plus) z dodatkiem romansu (czyli obowiązkowego tematu dla każdej romantyczki), w którym miłość ma bardziej gorzki niż słodki smak,

„Wspomnienie umarłej” może Was zainteresować.”

Pełna wersja recenzji dostępna tu: http://skarbiecksiazek.blogspot.com/2018/06/wspomnienie-umarej-paulina-matysiak.html

Recenzja „Wspomnienia Umarłej” dostępna na blogu „Tylko Magia Słowa”:

"Nigdy w życiu o niej nie słyszałam, ani o jej książkach w formie ebook'ów. Gdy udostępniła mi swoje dzieci, mojej radości było tyle, że mogłabym obdarować nią cały świat. [...] To nie tylko fantastyka. Zawiera w sobie również elementy psychologiczne [...] Znajdzie się tu też jak wspominałam wątek psychologiczny, który chyba najbardziej w całości utworu polubiłam. O szukaniu samej siebie. Odnajdywaniu. Wspominaniu. [...] Pani Paulina potrafi zaskoczyć, uwierzcie. Zakończenie jest tak niespodziewane, że nigdy bym nie pomyślała, że to mogłoby się tak skończyć."

Link do pełnej recenzji:http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/2016/01/kim-ja-tak-naprawde-jestem.htmlhttp://tylkomagiaslowa.blogspot.com/2016/01/kim-ja-tak-naprawde-jestem.html

Recenzja powieści "KLĄTWA SALEM" - SKARBIEC KSIĄŻEK:

​"Paulina Matysiak jest przykładem Autorki potrafiącej stworzyć bardzo obszerną (liczącą 639 stron), a zarazem interesującą opowieść, którą czyta się szybko i lekko. Niekiedy zdarzają się książki przekombinowane, sztucznie rozciągane, a przez to nudne. Tu nie mamy niczego takiego. Wprost przeciwnie. Każda strona przykuwa uwagę, zachęca do poznania dalszego ciągu wydarzeń. Niemal wszystko jest takie jakie być powinno. Fabuła jest bardzo ciekawa, bohaterowie świetnie wykreowani: ci, którzy mieli być uroczy, byli uroczy, ci, którzy mieli drażnić, drażnili, ci zaś, którzy mieli przerażać, przerażali." - FRAGMENT RECENZJI, SKARBIEC KSIĄŻEK

Cała recenzja dostępna tu: https://skarbiecksiazek.blogspot.com/2017/11/klatwa-salem-paulina-matysiak.htmlhttps://skarbiecksiazek.blogspot.com/2017/11/klatwa-salem-paulina-matysiak.html

  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page